wtorek, 19 lutego 2013

Omlet z serem i szynką

Wstałem rano i niestety zabrakło mi pieczywa, dlatego zdecydowałem się na omlet z serem i szynką. Bardzo proste i szybkie do przyrządzenia śniadanie, dające trochę odmiany do codziennych kanapek.

2 jajka
ser
szynka
olej
przyprawy (sól, pieprz, czosnek, papryka)

Jajka wrzucam do naczynia i ubijam, dodaję przyprawy do smaku i wszystko razem mieszam. Smażę cienkie omlety z 2 jajek wyszły mi 3. Ściągam z patelni i układam na nich ser i szynkę. Można używać wszystkiego co lubicie, niestety nic więcej nie miałem ;p Omlety zwijam w roladkę i polewam odrobiną oliwy.


 Smacznego ;)

1 komentarz:

  1. Witam. Zwracam się z prośbą o zmianę nazwy bloga, ponieważ blog o takiej nazwie prowadzę od 6 lat. Wolałam skontaktować się z Panem w pierwszej kolejnosci i polubownie prosic o zamianę. Myślę, że uszanuje Pan moją prośbę i nie bedę musiala zglaszać sprawy do innych organów. Pozdrawiam,
    Katarzyna Guzik

    OdpowiedzUsuń